sokratesinictigibaldiranzehiri

/ 2  » 

başlık içinde ara
no reklam!
  1. jazz sever, müzik bilgisi iyi görünen yeni bir sözlük yazarı.

    ayrıca fifa 99u da sevmesi çok hoş olmuş.çok fena oyundur.
    (wolfuck, 11.04.2012 17:25 )
  2. efendim hoş gelmiş bir yazardır ismini anlamak için gözlerim ağrıdı desem yeridir.
    (birkadintanidim, 11.04.2012 19:37 )
  3. "sokratesin sıçtığı baldır zehiri" olarak okuduğum mahlas sahibesi yeni yazar.

    böyle bir nicki böylecesine kazımış olduğundan mütevellit şu bünyede derin hasarlar bırakmıştır. helali hoş olsun diyor, hoş geldir yar üreğime anonin türküsüyle sözlüğe buyur ediyor, cazını da alsın coştursun sözlüğü iyi dileklerinde bulunuyor.. yor yor yor bitiremiyor..
    sokratesin sıçtığı baldır zehiri nedir allasen arkadaşım..

    adını kısaca, sokra z koyalım. yoksa mahlasın aslını unutur sıçtığı mıçtığı girerim olaya ben. bilen bilir nerde bokluk orda ben.
    hoş gelmiş, kaleminin ucu bitmeyenlerden olur umarım. döktürsün sözlük sokaklarında..
    (guzin abla, 11.04.2012 21:20 )
  4. '' canı kaymak isteyen cebinde manda taşır '' olarak okudugum mahlas sahibesi yeni yazar.

    neden böyle okudum bilmiyorum.
    canım kaymak istiyor sanırım. * *
    (cetregudbin, 11.04.2012 21:32 )
  5. çok hüzünlü bir hikayesi vardır bu eylemin. sokrates, esir düşmeyi hazmedememiştir. serbest bırakılmayı da reddetmiştir. sürekli gelişimi hedefleyen felsefesinde akıllarda iz bırakan çok güzel sözleri olsa da birçok kişiyi en fazla etkileyen sözü şu olmuştur:

    "(bkz: evlenmekten çekinmeyin. karınız iyi çıkarsa mutlu, kötü çıkarsa filozof olursunuz)"

    ayrıca yeni bir yazar mahlası. hoş gelmiş.
    (ekispires, 11.04.2012 21:32 )
  6. hoş gelmiş yeni yazar. hoş da bulur umarım. en çok beni severse zaten hoş bulur o ayrı konu, onu ben daha sonra anlatacağım, merak buyurmasın.

    neyse, avukat kendisi galiba. öyle sezdim. avukat olmamasını dilerdim lakin de o da ayrı bir konu. konudan sapmayalım.

    hep yazsın, çok yazsın.

    ihtiyar heyeti eşbaşkanı,
    drama.
    (dramaqueenslullaby, 12.04.2012 09:24 )
  7. hoş geldi, takipteyiz kendisini. hazır başlığa gelmişken doğumgününü de kutlayayım.
    (kettleuzayteleskobu, 19.04.2012 21:43 )
  8. az önce bana bir (1) adet boş mesaj göndermiş yazar. sanıyorum kaçırıldı falan fidye isteyecekler, bunu haber etmeye çalıyor. ballarımız var kavanoz kavanoz, sayılır mı onlar? sakal bişeyler yap.
    (kettleuzayteleskobu, 20.04.2012 01:10 )
  9. futbolun sanayileşmesine getirdiği şu muhteşem yorumuyla mükemmel bir analiz yapmıştır. bir kere de yazılsa hanesine üstüste defalarca bastım "hoş oy" butonuna...bilsin istedim.

    (bkz: #416960)
    (ekispires, 05.05.2012 18:43 )
  10. baktığı pencere özendirici cinsten. pencere ama, stratejik öneme sahip bir pencere. hatta pencere görünümüne sahip olmayan değişik güzellikte bir pencere. manzara oradan gayet güzel gözüküyor.
    (kettleuzayteleskobu, 13.05.2012 22:20 )
  11. çok daha fazla yazmalı. çok çok daha fazla. çünkü yazdıklarını okumak büyük keyif.

    hep yazsın çok yazsın!
    (dramaqueenslullaby, 19.05.2012 21:48 )
  12. samimi bir şekilde düşüncelerini ve tespitlerini sıraladığı yazıları olsun, anarşizm başlığındaki gibi bilgilerini döktürdüğü yazıları olsun, sözlüğü güzelliklerle dolduran iç anadolu'nun bozkırlarında kavrulmuş yazar, bacanak. müzik zevki, radyo muhabbeti tadından yenmez. futbol entry'leri ise hepten bambaşka. baksana, chelsea'yi günahı kadar sevmediğini söylüyor, drogba denilen itici ördek yavrusuna giydiriyor gece gece.

    hangi takımlıydı bu kardeşim benim? beşiktaş mı? lan her güzel adam da beşiktaşlı olmaz ki. nasıl bir şeyse, her beşiktaşlı güzel adam değil ama her güzel adam beşiktaşlı, sakal hariç. bu da böyle bir tespitimdir.
    (gregory huxtable, 20.05.2012 01:17 )
  13. kulaklarımın pasını sildirdi gece gece. açık tekelci olsa gidip rakı falan alacam hani.
    (mettaworldpeace, 22.05.2012 03:51 )
  14. (bkz: haxball)
    (bkz: oğlum bak git)
    (bkz: abanmak yok)
    (mettaworldpeace, 24.05.2012 02:46 )
  15. (bkz: #420158)

    hababam'a gitmedim desem yalan.
    (sakal, 15.06.2012 22:34 )
  16. yazdıklarını okumayı özlediğimi farkettiğim yazar.

    bu gün çok özlem doluyum. özlemle bildirdim.
    (dramaqueenslullaby, 16.06.2012 03:09 )
  17. (bkz: #420773)

    sözlükte; bilinci, iyi klavyesi ve insanlığı ile ilerleyen zamanlarda aktif rol alacağına eminim. ki bu hem sözlük için, hem de sözlükte onu takip eden etmeyen diğer yazarlar için büyük kazanım olacaktır.
    (sakal, 26.06.2012 19:26 )
  18. son zamanların en etkin yazarlarından. nitelik bakımdan sağlam olan entrylerini niceliksel olarak da devam ettirirse günbegün göz doldurmaya da aynı şekilde devam edecektir.
    (dartanyan27, 26.06.2012 19:37 )
  19. ulan herife 2 dakikada bir yazı yazıyormuşuz gibi oldu da.

    şu; (bkz: #422606)

    sözlüğün bugüne kadar ki yapılmış en güzel, en samimi ve doğrucu tanımlarından biri olmuş. eline sağlık bakam. (tabii, hemen bi ağız girecek orda)
    (sakal, 26.06.2012 19:55 )
  20. bazı yazarlar tarafından bazı zamanlar 'sokratesin sıçtığı baldıran zehiri' olarak okunmuştur.yani öyle sezdim yoksa öyle okuduğumdan değil.okumadım.bence ben değilimdir o.bir başkası...
    (tamam ayol, 26.06.2012 23:19 )
  21. müstakbel eşim, hali hazırda nişanlım.

    hani dersiniz, "aman ne tatlı adam, ay çok zeki, uuf ne güzel yazıyor, yaa ne bilgili, nasıl tanışabilirim, mesaj mı atsam?" falan, ben şimdiden uyarayım, önlemi almış olalım.
    hepinizi seviyorum annemler biliyorsunuz ama kıskancım, yapacak bir şey yok.

    uuf paranoyak nişanlı diye terkedileceğim, ürküyorum. ama neyse.

    pasaja bekleriz, iki aya.
    (dramaqueenslullaby, 02.07.2012 18:34 ~ 18:35)
  22. dargınım, kırgınım ... nişan olmuş yakında düğün varmış elimizde ne davetiye var ne bi şey. çağırsaydı da iki göbek atsaydık iki dönüverseydik.

    neyse yüzsüzlük yapayım, nikahta şahit olarak çağırcaksın beni, anlamam valla.
    (mettaworldpeace, 03.07.2012 01:06 )
  23. (bkz: #426152)
    entry'siyle içimi delerken aynı zamanda hislerime tercüman olmuş yazar. günlerdir aklımda olanları, "lan bi cümleleri toparlasam da yazsam" dediklerimi hazır yazılmış vaziyette koydu önüme.
    şukusu eksik olmasın.
    (poko, 09.07.2012 23:29 )
  24. yüksek kafaları var güzel güzel.
    (mjw, 23.07.2012 22:31 )
  25. adam bir anda kayboldu. gerçi en son bursa, gemlik, eskişehir falan bir şeyler soruyordu tatil için, gitti ve yerleşti galiba.
    (sakal, 02.08.2012 10:22 )
/ 2  »