biyolog

/ 2  » 

başlık içinde ara
no reklam!
  1. canlılarla ilgili değişimler, dönüşümler ve canlılığı etkileyen faktörleri incelemeyi kendine iş edinmiş kişilere verilen ünvan.
    fen fakültelerinin biyoloji bölümü mezunlarının genel adı.

    (bkz: biyoloji)
    (alaka, 19.01.2008 00:38 ~ 15.02.2008 00:54)
  2. bir yazar var sanırsam o mu?
    (kuntiz, 24.06.2011 21:40 )
  3. kendisiyle laboratuvar kurmaya karar verdiğimiz yazardır. öncelikle kocamanca bir "hoş geldin uykusuz sözlük'e" diyelim herkeşlerden önce. virüs olduğum için enfekte dijiteknik karo seramiksel yapımızla uyuşma hasıl oldu sanırsam.
    (bilenbiri, 25.06.2011 03:16 )
  4. bugün fark ettiğim hoş gelmiş yazar. ellerine sağlık, yazılarının devamını beklerim.
    (damla sakizli turk kahvesi, 10.08.2011 23:41 ~ 30.08.2011 3:54)
  5. bu adamın/hatunun nickini her gördüğüm vakit gözlerimin önünde beyaz önlükleri ve deney gözlükleri eşliğinde entry giren bir bünye canlanıyor.

    halbuki adam belki beyaz atlet, barnağında yüssük ile entry yazıyor. bilemiyorsun işte. sözlük böyle bir şey.

    neyse lan konu saptı, şey diyecektim; son zamanların çalışkan ismi, sözlüğün yarar taşı.
    (sakal, 30.08.2011 03:50 )
  6. sözlüğün müptelası olmuş *, bilim adamı olma yolunda didinen yeni nesil biyolog bir yazar.
    (biyolog, 31.08.2011 01:48 )
  7. dilimizin güzelleşmesi ve gelişmesi adına yapmış olduğu genetiksel çalışmaları nedeniyle kutlanması gereken yazardır. kelimelerle sevişmek hadisesine harflerle boğuşmak girişi çok bilimsel oldu gerçekten.
    (ekispires, 31.08.2011 01:54 )
  8. meslektaşım olan ve nerdeyse sözlükte her konunun altında yorumu olan uykusuz sözlük yazarı.
    (kanatsizanka, 08.09.2011 12:52 )
  9. kendisinin yerimizde gözü vardır efendim.

    ayrıca ukteyi dolduruyorlar sağolsunlar fakat; bu ukteyi kim vermiş, ne demiş yazmayı unutuyorlar. sayın bilimcil.
    (ece12, 13.09.2011 20:48 ~ 20:49)
  10. ukte doldurmayı henüz tam manasıyla öğrenememiş olduğum bir gerçektir ki bu aralar unutkanlık gibi bir meseleyle de başı derttedir.
    (biyolog, 14.09.2011 00:24 )
  11. yazdıklarını okudukça öss dönemime denk gelmeliydin dediğim yazar.ayrıca biyoloji candır.
    (periveshanim, 17.09.2011 02:07 )
  12. unuttuğum temel biyoloji bilgilerimi bana hatırlatan saygıdeğer yazar, kendisine burdan teşekkür ediyorum efenim.. *
    (allah bir ben tekim, 17.09.2011 10:55 )
  13. biyoloji bilgileriyle sözlüğe ışık saçan bilgi saçan yazar olmuştur.

    edit: tebrik ederim efendim, devamını bekleriz.
    (cicigirl, 28.10.2011 19:33 )
  14. gece gece biyoloji bilgilerini ile bana tekrar lise yıllarımı hatırlatan ve yakında kendisine inşallah yayın yapacağım.

    bu arada güzel gidiyor,devam et diyorum!. yarin hava atacağım inek edebiyat öğrencilerine çok severler böyle gerekli bilgileri.
    (jeanvaljean, 03.11.2011 01:34 ~ 1:36)
  15. örümcek adamın ilk bölümünü bilen bilir.bi prof abisi vardı peter'ın.böyle kendi üstünde deneyler falan yaparken lizard man'e dönüşmeler falan.ona benzetiyorum kafamda biraz.
    (kuntiz, 11.11.2011 22:18 )
  16. geceyi donmadan, en azindan bir sekilde gecirmis olmasina sevindim. nodüllenmis ama galiba. bütün gece "biyo!" dedim dedim uyandim. erzurum'dan istanbul'a anca. yetisti yine de.
    (kettleuzayteleskobu, 12.01.2012 22:05 )
  17. bu adam iyi bi adam. erzurum'da baya bi cami yaptırmış falan. geçen dışarda ayazda kalmış almamışlar bi tanesine bile, ayrı. hayat böyle biyo.
    tanımam kendisini ama severim. insanları tanıyınca sevmek zor oluyor zaten. fenerli çıkıyor adam, ne bileyim, içiyosun, ortadaki son dilimi alıyor falan. tabaktaki son şeyleri hep ben almak isterim oysa. söyleyemiyosun da, bi dolu sıkıntı. o yüzden, iyi böyle. kuzinesi var adamın, onu biliyorum. kafadır, radyomuzun has adamıdır, biyodur bi de, e yeter zaten. (başka ne yaz demiştin biyo, nasıl gidiyorum) iyi yazan, efendi, sakin, güzel bi insan. (yakışıklı mı diyim? yemin ediyorum sabah programlarına döner. oğlumuzu pazarlamaya çalışıyoruz sanki. tamam bu son ama) acayip yakışıklıdır, biyo diye söylemiyorum, fizyo süper yani (a yeter ama ha, ne ferrari mi? var mı la hakkaten?) ferrari'si vardır bi de bunun, istanbul-erzurum bu adama 4 saat. tamam olm yeter, ne ka ekmek o ka köfte.
    (zusukyu yoshida, 15.01.2012 23:26 )
  18. kendisini severim, o da esra'yı seviyormuş. esra da onun gibisini nereden bulacak. bu işe el attım, hemen esra'yı buluyorum. gençler mutlu olsun ama!

    biyolog, msn hususunda sevgili cetre'ye danışmalısın. ekle; cetre@hotmail.com o yoksa beni de ekle drama@hotmail.com. ben seni ona ulaştırırım. o iş bende esra yarın öğlen 3 gibi sizin o köşedeki kafede olacak. git gör.
    (dramaqueenslullaby, 15.03.2012 16:20 ~ 16:20)
  19. harika teorileri var. bitanesini buldum paylaşayım dedim. güldüm falan. okuduğum güzide yazarlardan biridir kendisi. bilsin istedim.

    (bkz: #409397)
    (mjw, 23.03.2012 18:56 )
  20. (bkz: #410320)
    (bkz: adam haklı beyler)

    akşam akşam ülkedeki üniversitelerin durumu ve üniversite öğrencilerinin kalitesi ile ilgili olarak hedefine gülle gibi bir tespit yapmıştır. ellerine sağlık.

    adamsın biyo! bir karşim de burada ya. valla.
    (gregory huxtable, 26.03.2012 22:44 )
  21. "esra'dan nağber?!" demek istediğim yazar.

    bir buluşma daha ayarlayayım mı biyo?
    (dramaqueenslullaby, 27.03.2012 15:01 )
  22. başarılı ve özgün bir sözlük yazarı.
    (wolfuck, 29.03.2012 03:58 )
  23. on numara yazar.
    (bkz: #411289)
    bedava dedin miydi orda bizi fethedersin biyo.

    edit: rakı sahteyse de kör edersin, haberin olsun.
    (zusukyu yoshida, 29.03.2012 17:59 ~ 18:01)
  24. eneemmm doomgünü yaklaşıyormuşduuuu.
    kendi klasmanından olan ve sözlüğümüze yeni katılacak olan arkadaşın o gün katılmış olmasını diler,
    doğum gününü daha sonra kutlayacağımı taahhüt ederim.
    (yaren, 29.03.2012 18:08 )
  25. iyi ki var listesinden.. iyi ki doğmuş...
    (alaka, 30.03.2012 21:12 )
/ 2  »